Купив сьогодні машину. Нарадуватись не можу. Дуже подобається Машина хоч і старенька, але по-перше, у дуже хорошому стані, а по-друге – радує стількома приємними дрібницями… Ще не мав такої машини.
Починаю хвалити… Майже нові покришки, мотор 3 літри( і всього по два клапана на циліндр), 6 циліндрів, мотор – супер, новий акумулятор (буквально поміняли при мені), шкіряний салон (по чухане трохи лише сидіння водія – решта судіть самі по фоткам), все електричне і (!) ПРАЦЮЄ! Навіть коли включаєш радіо (мафон сонька – не сама краща, але має дистанційну і бавить з ком пакт-дисків, звук теж су перовий, тобто динаміки мінять не треба) і виїжджає антена! ))) Для придирливих скажу що заїжджає теж сама коли треба… ))) Всі вікна, включаючи задні двері (я про багажник) на електроприводі і теж все працює. Єсть кондак, сказали що працює, але перевірити зара неможливо… Є люк котрий теж на електроприводі і теж все працює і шторка до нього. Коротше – все працює. Ні до чого придертися. Ще не перевіряв круїз-контроль і підігрів заднього скла.
Ще з приємного - дали до неї сервісну книжку (!!!) із підписами авторизованого центру Тойоти. Я другий власник машини (!). Навіть дали Owner’s Manual. Дали запасні ключі! Причому ключ від дверей, задньої дверки-багажника і стартера. Візитки того центру де обслуговувалася машина. Ремінь теж недавно міняний. Три роки гарантії на двигун, трансмісію і рухомі частини. В загальному – нічого не треба докупляти. Просто треба заливати бензин і їхати. Масло міняти і все. Ще треба вонючок купити і салон відпідарасити прибрати.
Все за мене зробив дилер. Мені треба було лише застрахуватися, а він в свою чергу пройшов Emission Test (це тест машини на предмет її відповідності до норм забруднення навколишнього середовища), Safety Test (це як наш/ваш техогляд) і зробив мені номера. Так що я сьогодні прийшов, а на машині висіли вже мої номера (я вже казав, здається, що номера тут залишаються назавжди за власником. Тобто продаєш машину – номера знімаєш і чіпляєш на нову або іншу).
Ах да, до документів ще інструкція і схема сигналізації… )))
Ще з приємних дрібниць: габарити і ближнє світло включаються автоматично до освітлення навкруги, ABS на всі 4 колеса. Повний привід можна включати на ходу. Але їздити на повному приводі можна тільки на швидкості до 100 км/год. Є понижений повний привід (дуже чітко і плавно працює коробка передач). Ввечері ще порадувала підсвіткою замка запалювання, який плааавно гасне коли вставиш ключ. При включенні «запалювання» горять всі лампочки на панелі приборів, навіть лампочка двигуна (!), потім звичайно гаснуть, після того як заведеш. Для задніх пасажирів своє управління вентилятора пічки і кондюка. Є регулювання швидкості щіток вітрового скла. Ключ "запалювання" витягнути не можна поки не поставиш на "паркінг" коробку передач, і переключити не можна коробку поки на гальма не натиснеш - може це і стандартна "фішка автоматів", а для мене це нове... Ще багато кнопочок і пімпочок, про які я не знаю що то таке, але скоро буду знати… ;)
Навіть не віриться, що машині стільки років і пробіг, а так добротно зроблена і головне, що все працює!
Сподіваюсь, що вона ще декілька років мені послужить…